Politica de retur si rambursari
Dreptul de retur
- Dispozitiile prevazute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite ’’Consumator’’. Prezentele conditii nu sunt aplicabile persoanelor juridice.
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile – exceptie fac produsele in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada, de exemplu produsele care beneficiaza de 101 zile de proba – de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de curierat / data trimiterii coletului catre Intransigent Solutions). Consumatorul va suporta costul legat de returnarea produselor. Consumatorul, inainte de expirarea perioadei de returnare (14 zile), trebuie sa informeze Intransigent Solutions cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
- de a folosi modelul de formular de retur ce se regaseste AICI
- de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
- IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CONSUMATORUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT). Exceptie fac produsele in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada, de exemplu produsele care beneficiaza de 101 zile de proba.
- Termenul de testare returnare este de 14 zile(Exceptie fac produsele in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada, de exemplu produsele care beneficiaza de 101 zile de proba). Returnarea produselor se face prin orice firma de curierat (achitand taxa de trimitere colet), la adresa comunicată de comerciant în termen de 24 de ore de la primirea înștiințării de retragere. In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primate. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de documentele prevazute la lit. a) sau b) de mai sus, copie carte de identitate, factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala (produsul trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea in depozitul Intransigent Solutions. Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar Intransigent Solutions NU va restitui contravaloarea produsului in cauza). Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre Intransigent Solutions, in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, Intransigent Solutions NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele. Intransigent Solutions va proceda la distrugerea produselor returnate incomplet in termen de 90 de zile de la data receptionarii produselor respective, fara a a avea nici o alta obligatie fata de client (returnarea contravalorii produselor sau restituirea produsului primit de la client).
- Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzactionare.
! Consumatorul poate solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:- a) Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site – Consumatorul poate solicita returnarea contravalorii sau inlocuirea acestuia;
- b) Produs livrat deteriorat – Recomandam consumatorilor sa refuze receptionarea coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Pentru a dovedi faptul ca produsele au fost livrate deteriorate, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat in care va fi mentionata starea coletului in momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia produsului. Orice reclamatie ulterioare nu va fi luata in considerare.
- c) Produs lipsa din colet – In cazul in care consumatorul nu intra in posesia tuturor produselor comandate, este necesar sa ne sesizeze folosind formularul de la adresa sau prin e-mail la adresa sales@evrik.ro, in termen de maxim 72 ore de la receptionarea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Personalul Intransigent Solutions nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
- Politica de retur mai sus mentionata se aplica doar produselor comandate online pe site-ul www.evrik.ro si au fost receptionate de catre consumator in urma transportului prin curier. Politica de retur mai sus mentionata nu se aplica in cazul produselor cumparate direct din magazinele fizice; pentru produsele achizitionate direct din magazin (comert direct), se aplica procedura de retur din magazinul respectiv, unde au fost emise documentele de vanzare. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator.
- Care sunt situaţiile/produsele neramursabile?
Nu se acordă rambursare pentru produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de exploatare sau întreţinere necorespunzătoare/ incorectă a produsului (zgârieturi, ciobituri, şocuri mecanice/electrice). În cazul în care este posibilă aducerea la conformitate a acestor produse, cumpărătorul va fi informat cu privire la faptul că va suporta atât contravaloarea pieselor înlocuite, cât şi manopera/reparaţia. Electrocasnicele mici, în cazul în care au fost desigilate şi testate de către client, trebuie aduse curate pentru a fi acceptat returul.
Produsele cosmetice, corsetele şi lenjeria de corp, din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă, nu sunt acceptate ca şi retur dacă au fost desigilate, utilizate sau testate. Nu pot fi returnate produsele deteriorate sau murdărite din cauza neambalării corespunzatoare, cât şi produsele care poartă semne de uzură sau mirosuri improprii. - Sesizarile/Sugestiile privind produsele/serviciile noastre se pot face utilizand formularul click aici sau prin e-mail către adresa sales@evrik.roNe angajăm ca în termen de maxim 48 ore să primiți un răspuns privind sugestia/sesizarea dumneavoastră. Toate sesizarile/sugestiile dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi si de fiecare data vom dispune toate masurile necesare pentru solutionarea acestora intr-un mod amiabil.
- Te rugăm să verifici integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat în prezența curierului și, în cazul în care vreunul dintre colete este deteriorat, să soliciți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă și produsele din acest colet prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Anularea unei comenzi
Anularea unei comenzi este posibilă dacă ne anunțați prin email la sales@evrik.ro că doriți să renunțați la comandă, in maxim 6 ore de la plasarea comenzii. Vă vom confirma dacă comanda dvs. poate fi anulată sau este deja în pasul următor din proces ( O puteți returna după livrare )
Sumele plătite vor fi rambursate în contul dvs. în maxim 14 zile lucratoare. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare. Daca comanda dvs.a fost deja expediata, costul transportului va fi suportat de dvs. iar restul sumei achitate va fi restituita.
Dacă alegeți să anulați o tranzacție de pe card, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs în termen de 1-30 de zile, în functie de politica acesteia.
Comanda efectuată de către Utilizator, este anulată fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
- c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;
Costul transportului de retur
Puteti returna produsul cu costuri de transport mai mici daca nu il desfacti din ambalajul originar ( presat si vidat )